niedziela, 16 marca 2014

Rozdział 18.

UWAGA!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale ja naprawdę muszę się uczyć. Wiem, że was zawiodłam i PRZEPRASZAM ZA TO BAAAARDZO <3
Jeżeli to czytasz to proszę o komentarz :)
_______________________________________

*Emily*
     Udałam się szybkim krokiem do mojej kabiny. Z moich oczu leciały pojedyncze łzy. Dobrze, że Max spał, to nie musiałam mu się tłumaczyć. Oparłam się o fotel.
-Proszę zapiąć pasy-powiedziała Stewardessa.
    Byłam posłuszna i zrobiłam tę czynność. Zaczęłam budzić brata. Po kilku próbach udało mi się. Max zrobił to co ja i po chwili wylądowaliśmy szczęśliwie na lotnisku. Odpięłam pasy i udałam się do wyjścia. O dziwo mojego byłego już nie było...może to i dobrze. Wzięłam moje bagaże i poszłam do wyjścia. Jeżeli dobrze pamiętam od lotniska do domku babci jest niedaleko, więc nie zaszkodzi, jak się przejdziemy. Złapałam brata pod pachę i poszliśmy do domku. Jednak się nie myliłam. Pomimo tylu lat ciągle pamiętałam drogę i wygląd mieszkania. Uśmiechnęłam się w duchu i podeszłam do drzwi.
-Nie mamy kluczy- Szepnęłam do brata.
-Sprawdź pod wycieraczką. Babcia zawsze tam trzymała klucze, a jak nie to pod doniczką.- Podniosłam wycieraczkę. Mój brat też jeszcze miał coś w głowie. Wzięłam kluczyk i otworzyłam drzwi. Weszliśmy do środka. Uwielbiałam ten zapach. Zapach mojej babci, zapach dzieciństwa i przede wszystkim starego drewna. Uwielbiałam to połączenie przypominało mi o szczenięcych latach. Widziałam na twarzy Max'a namalowany uśmiech. Przytuliłam się do chłopaka i uroniłam łzę.
-Kocham Cię- powiedział.
-Ja ciebie też.- uśmiechnęłam się przez łzy. Chyba pierwszy raz wyznajemy sobie tak szczerze miłość. Położyłam walizkę przy kanapie i usiadłam na fotel bujany obok. Babcia uwielbiała robić tutaj na drutach. Westchnęłam tylko. Przymknęłam oczy i po chwili usnęłam. Czułam tylko, jak Max przykrywa mnie kocem.

*Bradley*
     Czy ja coś powiedziałem źle?! No chyba nie. To ona coś sobie ubzdurała. James na pewno coś ukrywa i odkryję to. Jak nie dziś to jutro. Ta dziewczyna wyglądała...jak jakaś prostytutka. Myślę, że James się lubi czasem zabawić i nie jest takim aniołkiem na jakiego wygląda. Z tego, co kiedyś mówił miał jakąś dziewczynę, ale chyba z nią zerwał. Ja do końca nie jestem tego pewny... Nie chwila Brad. Uspokój się. Co ci zależy na odkryciu tej tajemnicy. Ty też masz dużo sekretów. Coś czuję, że będę musiał przeprosić Chloe. Zachowałem się jak jakiś dupek.

*Tristan*
     Siedziałem sobie spokojnie na kanapie i oglądałem telewizję, gdy nagle zadzwonił dzwonek do drzwi. Poszedłem otworzyć.
-Kate? Co ty tutaj.... -dziewczyna wepchała się do środka.
-Tristan. Ja się pomyliłam. Ja chcę do Ciebie wrócić. Wiem, że... - Przeszkodziłem jej.
-Kate. Nie potrzebnie tutaj przyszłaś. Tracisz tylko czas. To co było między nami. To już zniknęło. Nie chcę mieć z Tobą nic wspólnego.
-Ale Tristan ja....-dziewczyna podbiegła do mnie i pocałowała mnie w usta. Oddaliłem się od niej.
-Wyjdź stąd! - krzyknąłem.
-Niby dlaczego? Kiedyś tutaj przesiadywałam, i to często!
-Kate....-wypchnąłem ją z drzwi.
-Zobaczysz....jeszcze tu wrócę- prychnęła i odeszła.
     Co ona robi. Przecież zerwaliśmy...przez nią. Pewnie zostawił ją tamten palant i nie ma komu dawać dupy. Niech sobie znajdzie innego 'chłopaka'.
 
*James*
-Kochanie-westchnąłem. - Oni nie mogą się dowiedzieć, że jesteś moją dziewczyną od trzech lat. OK. Wcześniej wiedzieli, ale powiedziałem, że zerwaliśmy. Nie chcę tego popsuć.
-Ale James. Ja chcę, żeby się dowiedzieli, że my jesteśmy razem i...
-Tak wiem, nie wypominaj mi tego. Byłem pijany...tak samo jak ty. Może już jesteśmy pełnoletni, mamy po 21 lat, ale chcę się jeszcze...pobawić, a to- pokazałem na brzuch- nie pozwala nam na to.
-Słuchaj w tym brzuchu jest dziecko. Ja...ja byłam głupia, ale to ty powinieneś zadbać o antykoncepcję!-krzyknęła.
-Ale myślałem, że bierzesz tabletki- podniosłem ton głosu.
-Myślałeś-burknęła pod nosem.
-Kochanie...-podszedłem do dziewczyny.
-Słuchaj. Porozmawiamy o tym jutro. Teraz jestem zmęczona.-udała się na górę, a ja z dezaprobatą położyłem się na kanapę i centralnie zasnąłem.

___________________________
Od razu nie wiem kiedy następny post :)

22 komentarze:

  1. Nic się nie stało, każdy musi się kiedyś uczyć. Ważne, że znalazłaś czas :* Jeżeli chodzi o rozdział to bardzo fajny, trochę krótki, ale to nic. Nigdy nie spodziewałabym się, że James będzie miał dziecko, bardzo fajnie, że zrobiłaś więcej perspektyw, brakowało mi tylko Connora. Czekam na następny rozdział, nie ważne kiedy. Kocham Ciebie i to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie chce byc wredna czy cos, ale nie podoba mi sie ten rodzial :( w sumie to jest mega krotki, nic nie jest tam porzadnie opisane, tylko suche slowa. Zawiodlam sie :(
    Postaraj sie dodawac czesciej. :(:

    OdpowiedzUsuń
  3. rozdział fajny, czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdział całkiem fajny ale minusem jest to, że te rozdziały są za krótkie i za rzadko dodawane przez co można zapomnieć o tym blogu :(
    życzę weny!
    przy okazji zapraszam
    theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdzial! Jak zwykle *-* czekam na nastepny <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra rozdział.Kocham The Vamps i MainStreet.Jest to Holenderski zespół,w którego skład wchodzą: Rein(15 lat),Daan(16 lat),Nils i Owen(obaj rocznikowo 17 lat).Mi podobają się ich piosenki i możecie posłuchać ich na YouTube.Może przypadną wam do gustu.
    ~Mainiac forever
    PS Czekam na next ;*Masz naprawde wielki talent do pisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wierze ja też jestem fanką MainStreet.Kocham ich <3 Myślałam,że nikt poza mną w Polsce ich nie zna,a tu prosze :D Są niesamowici.Mam cały pokój oklejony w ich plakatach.Moim marzeniem jest,żeby ich poznać.Może kiedyś pojade do Holandii,bo moja mama ma tam koleżanke.Sama pisze o nich opowiadania,ale nie mam bloga.Jeśli ktoś ich nie zna posłuchajcie ich na YT,bo warto.W kwietniu będzie miała premiere ich nowa piosenka"Dreamers" i 3 inne,których tytułòw jeszcze nie podali.A co do opowiadania jest przecudowne.Nie mogę się doczekać co będzie dalej.Pozdrawiam :3

      Usuń
  7. Super rozdział i przyjmuje przeprosiny.Każdy musi się uczyć;)Rozdział jest po prostu znakomity i nie mogę się doczekać kolejnego.Najbardziej zdziwiła mnie historia James'a.

    OdpowiedzUsuń
  8. super kiedy następny rozdział????

    OdpowiedzUsuń
  9. Kieedy nas uszczęśliwisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweet <3 zapraszam do mnie :) http://14-nastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. OMG James i dziecko tego bym się nie spodziewała...
    mam nadzieję że szybko wrócisz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne opowiadanie : * Masz talent tylko faktycznie krótkie te rozdziały, ale to nic ;* Pisz kolejne, bo naprawdę się wkręciłam :* Jesteś świetna <3
    Może ktoś zajrzy na moje opowiadanie : http://klaudusiaglam1.bloa.pl/
    Jest o One Direction :* Wpadajcie ! Cieszyłabym się niezmiernie, bo mało osób czyta :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm.. Przeczytalam wszyystkie rozdzialy. Najbardziej podobaja mi sie te z Connorem i Emily... Napisz szybko, poniewaz wchodze codziennie i sprawdzam czy pojawil sie 19 rozdzial.. Narazie niic.. Jezeli nie chcesz stracic czytelnikow to radze ci napisac w jednym poscie co ile bedzieszz dodawala.. tak, abys zmiescila sie w rutynie! Proszee! Dodaj cos baaaaardzo szybko ploose

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze przyznac, ze masz talent, ale jestes strasznie nie systematyczna. Doczekam sie nexta, czy blog jest juz zakończony?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku... *-* dzisiaj znalazłam tego bloga i już całego przeczytałam. Twój blog strasznie wciąga, chociaż muszę powiedzieć, że niektóre rozdziały są za krótkie :\ Masz wielki talent do pisania !!! Dawno nie dodawałaś rozdziału.....i to bardzo długo.....ale mam nadzieję, że już niedługo ukaże się kolejny rozdział :) Czekam z niecierpliwością i życzę weny !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. http://belive-in-my-life.blogspot.com
    Zapraszam... Dopiero zaczynamm..
    Dzisiaj pierwszy rozdział.. Proszę o kom ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy dodasz nexta???

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny rozdział ;) ! Czytałam tego bloga . I miałabym prośbę czy możesz dodawać dłuższe rozdziały :) Czekam niecierpliwie na następny
    :) !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny rozdział ;) ! Czytałam tego bloga . I miałabym prośbę czy możesz dodawać dłuższe rozdziały :) Czekam niecierpliwie na następny
    :) !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fenomenalny blog. Jeden z lepszych, które kiedykolwiek widziałam. ;) Chciałabym się dowiedzieć kiedy dodasz kolejny wpis, bo widzę, że masz dość sporą nieobecność. ;)) Czekam niecierpliwie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń