wtorek, 4 listopada 2014

POWRACAM!

HEJ!
Otóż będę kontynuowała tego bloga.
Wiem, że was zawiodłam, że tak długo nie pisałam, ale miałam dużo spraw na głowie. Nauka, w wakacje nie było mnie w domu, zapomniałam potem o blogu oraz brak pomysłów i...lipa.
PRZEPRASZAM WAS!
PRZEPRASZAM WAS!
PRZEPRASZAM WAS!
BAAAAAAARDZO!
Więc co do Fanfiction, to pojawi się nowy post 10 listopada.
Są małe zmiany!
UWAGA! KILKA WARIANTÓW!
1) Będę pisała na razie w jednej formie. Od czasu do czasu tylko będę zmieniała osoby.
2) Będę co rozdział pisała inną osobą.
Więc co wybieracie? Piszcie w komentarzach :)
Głupio się przyznać, ale zaczęłam pisać Fanfiction na Wattpadzie, więc jak chciałby ktoś z Was wpaść, to zapraszam.
(CHILDHOOD) KLIK
Jeżeli ma ktoś konto, to możecie komentować. To cholernie motywuje :)
Możecie mnie teraz obrażać w komentarzach, ja się nie obrażę, bo w sumie jestem sama sobie winna :'(
Jeżeli macie jakieś tematy na nowe FF, to możecie mi podawać na email:
vanessa.to.ja@gmail.com
Na pewno je rozpatrzę i wymyślę do tego jakąś historię :)

1 komentarz: