poniedziałek, 9 grudnia 2013

Fakciki :*

TAAADDAAAAMMMM <333
Kochani! Przepraszam Was, ale rozdziału dzisiaj nie będzie. Postaram się dodać w tym tygodniu, ale nic nie obiecuję. Mam zawalone nauką wszystkie dni i w ogóle. Postanowiłam, że zamiast rozdzialika dodam fakty o zespole The Vamps. Piszę tego bloga z opowiadaniem i stwierdziłam, że może czytacie moją twórczość, ale o bohaterach mało wiecie :) Na razie postanowiłam, że dodam takie ogólne informacje o całym zespole, a potem będą pojawiać się fakty o danych członkach :)

Więc zaczynam:

1. Współpracują z Mercury Records
2. Ich manager nazywa się Joe O’ Neill
3.   Zespół ma ok.380,822 obserwujących na Twitterze (i ciągle przybywa, więc trudno określić)
4. Na swoim kanale na YT mają 413 608 subskrypcji (sprawdzone dzisiaj o godzinie 19:40)
5.  1 cover na tym koncie dodali 3 sierpnia 2012 r
6.   Na Facebook’u ich stronę lubi  ponad 264.760 tys. użytkowników
7.   Chłopcy mają konta zweryfikowane 
8. 6 sierpnia 2013 r. został opublikowany ich pierwszy teledysk do singla "Can We Dance" na ich koncie VEVO 
9.   Ich teledysk do "Can We Dance" ma ponad 5 milionów wyświetleń
10. Tristan ma dziewczyę, co do reszty nie wiem :) (ps.nie wiem jak ma na imię xd)
11.   Supportowali Selenę Gomez na jej dwóch koncertach w Londynie
12.  Na początku sierpnia minął rok od ich pierwszego publicznego występu
13. Chłopcy byli supportem McFly w tym roku
14.   2 ich covery mają ponad 2 miliony wyświetleń
15.  Każdy z chłopców potrafi grać na jakimś instrumencie
16. 27 sierpnia ich pierwszy teledysk przekroczył milion wyświetleń na YouTube 
17. Dziewczyna Joe ma na imię Laura
18.  Twitter Laury Coleman : http://instagram.com/misslauracoleman
19. Joe jest manager'em także innego zespołu The Struts
20. Dean Sherwood zajmuję się sprzętem na ich koncertach , nagrywa filmiki i je edytuje .


To tyle na dzisiaj :D Liczę na komentarze od Was, bo to bardzo motywuje. Chcę dodać, że ustawiłam, że można dodawać komy z anonima, ale jeżeli to robicie to wpiszcie jakieś przezwisko itp. Piszcie w komentarzach o którym z chłopców mam zrobić fakty :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz