wtorek, 31 grudnia 2013

Komunikat :-) a wlasciwie to "Komunikaty"

Uwaga moje kochane skarby!!!

Dziękuje za komentarze pod ostatnim rozdziałem. To mile dostać tyle pochwał :-)
Mam nadzieje, że będę miała jeszcze więcej czytelniczek, A właściwie to może i nawet czytelników:-)
Miałam dzisiaj pisać rozdział, ale stwierdziłam, że napisze go innym razem :-) Może nie pojawi się od razu jutro, ale na pewno w tym tygodniu.

No to tak.
Po pierwsze 
Zrobię nowy blog. To będzie taki jakby mój pamiętnik. Zobaczycie wszystko w zapowiedzi i ogólnie :-) Mam tylko nadzieje , ze się spodoba :-) Tak naprawdę to nie tylko będę opisywać mój dzień i w ogóle, ale będę opisywała troszeczke siebie,będą tam właśnie fakty o mnie i o moich idolach :-)

Po drugie :-) 
Ogromne oklaski dla mnie, bo pisze to na moim nowym tablecie :-D Sorry, ze nie ma za bardzo znaków interpunkcyjnych dobrze wstaionych, i w ogóle SA błędy i nie ma kresek nad "z" lub "S" ale dopiero rozkminiam tego tabletka XD. To co dostalam na gwiazdkę napisze w moim nowym blogu :-)  a może i nawet cykne fotki :-)

Mysle , że to juz wszystko... Aaaaa no qwlasnie dzisiaj jest Sylwester i chce wam złożyć życzenia.
Dużo zdrowia, pociechy z każdej bliskiej osoby, dosiego roku i żebyście zobaczyły swojego idola na żywo i ogólnie, zebyscviego spotkały chociaż tak jakja swojego:-) 
(Tak' tak spotkalam go, ale nie mogłam dojść do niego po autograf, bo niestety poepno fanek i fanów i ogólnie masakra :'( 
Directionerki zgadujcie kto to był hihihi :-) )

Dobra kochane na dzisiaj koniec spotkamy się w tym tygodniu :-)  to co... Do napisania :-)
Aaaaa...i jeszcze jedna sprawa. Jak będę pisała posty na tablecie to spodziewajcie się takich efektów (czyt. Przekrecone wyrazy, kresek i kropek nad "z" lub "O" )
I spodziewajcie się jeszcze tego, ze jak pisze na nim, to nie będzie obrazków, bo chciałam niedawno dodać, ale nie mogłam :-(  dobra. Jeszcze cos tam rozkminie :-)
A i jeszcze jedna sprawa moje kobietki :-)

MOZECIE DODAWAC KOMENTARZE Z ANONIMA, TYLKO W TEDY DODQJNIE JAKIS NICK, PSEUDONIM LUB NAZWE WASZĄ Z TT :-)  BEDZIE MI W TEDY LEPIEJ :-). 

A JEZELI CHCECIE BYĆ INFORMOWANE O ROZDZIALACH TO PISZCIE W KOMENTARZACH NAZWE SWOJEGO TT :-). 

TO JESZCZE RAZ NAJLEPSZEGO :-). 
TYLKO MI TYTAJ NIE UPIJCIE SIE NA SYLWKA. 
EJJJ... WYPILAM TROSZECZKE SZAMPANA I MOŻE DLATEGO TAK NIEWYRAŹNIE PISZĘ XD :-)  DOBRQ KOŃCZĘ, BO CORAZ BARDZIEJ SIE ROZPISUJE. 

EJJJ... JEST U MNIE SDOPIERO 20:55 I JU PUSZCZAJĄ FAJERWERKI. U WAS TEZ TAK JEST???? XD


5 komentarzy:

  1. Ej konczylam juz pisac komentarz i jeb... zmienilam strone!! Nienawidze siedziec na tel... mam nadzieje ze napisze to wszystko drugi raz :D ha jeszcze ogarniesz tableta :D aaa drugi blog czekam:) ale na rozdzial na tym tez czekam! Jak zrobisz drugi niezaniedbaj tego:( u mnie tez juz fajerwerki... zeby im na północ cos zostalo:D hahaha szampan! A miał Cie brat pilnowac xd ja juz next piweczkoo:D ale ja moge mam to na papierze :D a Ty? Haha pozwalam Ci :* autograf ? Chyba wiem o kogo chodzii :P a życzenia to ci w smsie wysle:* na esce teraz na miejscu 46 1D gorąca setka :D i łotewerr :* uwielbiam czytać to co piszesz :D Kasiaaa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tego nie zaniedbam ;-) mam nadzieję, że go skończę ;-) na razie przewiduje ok. 60 rozdziałów, ale zobaczę co się zrobi hihi ;-);-) a my oglądamy na TVN ;-);-) ahhh ten Kraków ;-) :-* <3

      Usuń
  2. A kiedy bedzie nastepny rozdzial ???????????? Bo kocham ten blog !!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie już dzisiaj zaczęłam pisać, a dokończę go jutro :) Powinien pojawić się ok. 16:00 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. siedzę jak na szpilkach czekając na nowy rozdział:)

    OdpowiedzUsuń