czwartek, 24 października 2013

4. "Stłuczka"

Dedykacja dla +Katherine Turner  :*
----------------------------------------------------------------------
 
 

*Emily*

BUUUMM. Prawie bym upuściła babeczkę. Ale nic z tego. Ma się ten refleks. Za to upadłam na podłogę. Szłam tak szybko, że nie patrzyłam przed siebie i wpadłam na... no właśnie... na tego chłopaka w kapturze, który stał przede mną w kolejce.
-Przepraszam.-powiedziałam.
-Nie to ja przepraszam. Nie patrzyłem przed siebie, bo się bardzo spieszę. Już mam dwie minuty opóźnienia.-powiedział, po czym podniósł mnie.- Ale masz piękne oczy!
-Słucham?-spytałam.
-Nie, nic. Jestem Connor, a ty?- wyciągnął rękę na znak zapoznania się.
-Emily... chwila, czy ty grasz w zespole The Vamps?- wyciągnęłam rękę i uścisnęłam ją.
-Tak, ale  Ciii, bo mnie rozpoznają.
-Dobra chodź, bo się spóźnisz.
-Już się spóźniłem.- powiedział z uśmiechem.
-To tym bardziej chodź!
*Chloe*
Dlaczego jeszcze nie ma tej Emily. Ja nie wiem, ile można stać w kolejce... no proszę idzie nasza zguba.
-Gdzieś ty była dziewczyno???-zapytałam zbulwersowana.
-Byłam w cukierni. Mówię Ci  taka mega kolejka, że szkoda gadać.
-Już mają pięć minut spóźnienia.
-Nie bój się zagrają.-Uśmiechnęła się do mnie.
   Siedziałyśmy w drugim rzędzie na przeciwko sceny. Jestem bardzo szczęśliwa. Nie mogę się doczekać kiedy wyjdą na scenę. I nagle wyszli. OOO MATKO JAK FAJNIE!!!!
 

*Connor*

(Przed koncertem)

Ja i Emily szliśmy szybkim krokiem. Jaka jest piękna. Doszedłem już pod scenę. Zakładałem gitarę, gdy nagle usłyszałem znajomy głos.
-Stary, gdzie ty byłeś? Wszędzie Cię szukaliśmy.
-Brad, ja wiem, że mamy już 5 minut spóźnienia, ale poszedłem cos zjeść i spotkałem tam super laskę.
-Dobra, jeżeli chodzi o dziewczynę to Ci odpuszczę.-Uśmiechnął się Bradley

(Koncert)

Wyszliśmy wszyscy na scenę, gdy nagle mnie zamurowało. Ta dziewczyna siedziała w drugim rzędzie. Nie mogłem w to uwierzyć, że przyjdzie na koncert.
-Cześć wszystkim!-powiedział Brad- Dziękujemy za przybycie. Nie wiecie ile to dla nas znaczy.
   Fanki piszczały, gdy nagle jedna pisnęła "kiedy wasza płyta wyjdzie na rynek?'' Była to ładna dziewczyna stojąca  koło Emily.
-Jeszcze nie mamy pierwszego własnego singla. Ale to na pewno będzie niespodzianka. OK!!! Zagramy wam "Best Song Ever" 1D.
  
Fanki bardzo głośno piszczały. Ja nie wiem, jak można tak długo piszczeć i nie zedrzeć sobie gardła. Jedyna tylko Emily była normalna. Po skończonej piosence były gromkie brawa. Bardzo się z tego ucieszyliśmy.
-Dobra, to teraz piosenka Austin'a Mahone " What Abaut Love"...- nie dokończył Brad
-Z dedykacją dla bardzo pięknej, wspaniałej i uczciwej dziewczyny, która jest wśród nas-przeszkodziłem mu.
   Brad podszedł do mnie i szturchnął mnie łokciem. Zaczęliśmy grać.
 
I-I I’m feeling your thunder
The storm’s getting closer
This rain is like fire
And my-y my world’s going under
And I can’t remember
The reason that you cut off the light

You’re moving on, you say
Here I'll stay
I’ll take this pain
Yeah, I can, I can

But what about love?
What about our promises?
What about love?
You take it all and leave me nothing
What about love?
What about us ’til the end?
What about love?
You cut my wings, now I am falling
What about love? (x2)

Why-y are you colder than winter?
You’re switching the picture
You used to be perfect, yeah (yeah)
O-once you’re hot like the summer
Please, help me remember
The reason that you said “bye bye bye”

You’re moving on you say
Here I'll stay
I’ll take this pain
Yeah, I can, I can

But what about love?
What about our promises?
What about love?
You take it all and leave me nothing
What about love?
What about us ’til the end?
What about love?
You cut my wings, now I am falling
What about love? (x2)

Uh uh uh uh uh uh uh uh
What about-what about love? [x4]

You’re moving on, you say
Here I'll stay
Watching every night get colder
You’re moving on, you say
Here I'll stay
I’ll take this pain
Yeah, I can, I can

But what about love?
What about our promises?
What about love?
You take it all and leave me nothing
What about love?
What about us ’til the end?
What about love?
You cut my wings, now I am falling
What about love?

What about-what about love
What about
What about love?
What about love?
What about love?
What about
~What about love?

 

Podczas piosenki uśmiechnąłem się do dziewczyny, jednak ona odwróciła wzrok. Spróbowałem ponownie, to samo. Po chwili znów spróbowałem. Nareszcie się uśmiechnęła. Boże, jaki jestem szczęśliwy.

(Po koncercie)

-Dla której dziewczyny dedykacja????- zapytał Tristan.
-Ma na imię Emily, nie w twoim stylu.
-NO,NO nasz Con powoli robi się śmiały. Rozkręcasz się stary.- powiedział Brad.
-Ojj, już przestańcie z niego żartować- powiedział James.
-Dziękuję Ci- powiedziałem i poklepałem go po ramieniu.- Idziemy coś zjeść?
-Jasne!!- odpowiedzieli- Ale ty stawiasz!!!
-No dobra, niech tak będzie.
   poszliśmy do pierwszej, lepszej restauracji, a była nią "No limit Eat". Weszliśmy do środka, gdy nagle Tristan stanął jak wryty...
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Witajcie!!! :) No to mamy rozdział 4. Myślałam, że będzie lepszy. No ale cóż. :/ Jak myślicie co się stało Trisowi?????
PS. Jeżeli to przeczytałeś to skomentuj. To mnie naprawdę bardzo motywuje. Jeżeli mam tak mało czytelników ( chyba 2) To nie opłaca mi się pisać tego bloga. :(
 
*Za wszystkie błędy przepraszam :P


 


8 komentarzy:

  1. Ha Ha! Zgadłam :D ja to mam intuicję ;) Nie bój się o czytelników :) ja też tak na początku miałam :/ a nawet chyba i tak dalej pisze tylko dla kilku osób :c ale dobra nie gadamy o mnie -.- pamietaj! Początki są zawsze trudne. Jak chcesz mieć więcej czytelników to jakoś zareklamuj swojego bloga :* od tego masz te fb, trumbl czy jakoś tak xD i inne te strony, które ledwo co ogarniam O.O
    A teraz prosze o brawa dla mnie, gdyż ten o to komentarz został napisany na telefonie z bardzą małą dotykową klawiaturą :P :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko XD Dzięki za pomoc i gratuluję coś z tym zrobię :P

      Usuń
  2. Mi się podoba, będę wpadać tu częściej. Obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne,że obserwujemy :) ja już i dzięki za odwiedziny :) i oczywiście wpadnę xd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie zakochałam się w tym opowiadaniu<3
    Przeczytałam 4 rozdziały a już kocham to opowiadanie♥'

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej , super jest ♥ nie pisz po kazdym rozdziale , ze ci sie nie podoba, bo wszystkie sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. iiii już się jaram twoim opowiadaniem jak dziecko <333

    OdpowiedzUsuń