środa, 16 października 2013

Prolog...

 

Najlepiej będzie jak na początku powiem wszystko .Nazywam się Emily Alice Little . Jestem 17- latką  i od 15 lat mieszkam w Stafford. Niedługo po urodzeniu wyjechałam z Polski z moimi rodzicami  , ponieważ moja mama dostała tutaj propozycje dobrze płatnej pracy. Mam też ojca, albo właściwie miałam, już sama właściwie nie wiem :( Przestał się mną interesować. Mama pracuje jako prezenterka w telewizji. A ojciec ma swoją wytwórnię płytową. Mam bardzo kochanego brata Max'a.
Bardzo go kocham, gdyby nie on byłabym smutna. Często mnie rozśmiesza. Nauczył mnie jeździć na deskorolce i gitarze, z czego jestem mu bardzo wdzięczna. Umie jeździć na BMX. Kiedyś miał wypadek. Bardzo się rozpłakałam gdy zobaczyłam, że leży w szpitalu jeszcze w tak krytycznym stanie. Myślałam, że z tego nie wyjdzie, ale się jednak udało :D. Mam tez bardzo kochanego pieska, który zastępuje mi budzik. Trochę to dziwne, ale prawdziwe. Zawsze, gdy już jest pora wstania do szkoły budzi mnie! Moja przyjaciółka nazywa się Katy Chloe Rain. Nie lubi swojego imienia, więc każe na siebie mówić Chloe. Bardzo lubi zespół The Vamps. Mi puściła ich jeden cover i spodobał mi się, ale nie szaleje za nimi przyznam szczerze. Lubię, ale nie szaleję. Chloe bardzo się podoba Bradley. Ja jakoś jeszcze ich nie poznałam na żywo i nie wiem jacy oni są. Może kiedyś...! Mam TT,Fb i Aska :). Jutro jadę z Chloe na zakupy mam nadzieję,że sobie coś kupimy.
 
 
_____-----_____-----_____-----______-----______-----_____-----_____-----_____-----_____-----___--
 
No kochani mamy prolog i jutro albo nawet jeszcze dziś pojawi się rozdział 1. Bardzo was proszę komentujcie. Wiem,że to dopiero początek,ale chociaż 1 komentarz :D Do prologu dodam jeszcze Kontakt z Chłopcami :P
Oficjalne konto chłopaków na Twitterze :  https://twitter.com/TheVampsband 
 
 
 
 
 
 
I jeszcze raz proszę o komy xd :P
 
 
 
 


6 komentarzy:

  1. Króciutkie... ale wciągające :D Już się nie mogę doczekać 1 rozdziału :* Wiem... początki są najgorsze :/ ale potem idzie z górki! :) Zaufaj mi! Bd dobrze :)
    Jeszcze raz POWODZENIA! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a 1 rozdział będzie już jutro. Wszystko mam już zaplanowane. Właściwie,to w głowie mam już 4 rozdziały xd tylko muszę je poukladac w 1 całość xd i jeszcze raz dzięki :-*

      Usuń
  2. Bardzo fajnie się zaczyna. :)
    Zaraz przeczytam kolejne rozdziały. ;)

    OdpowiedzUsuń