wtorek, 15 października 2013

Początki...

Początki...

Więc mam naście- lat... a zresztą więcej o mnie przeczytacie w opisie XD. Poprowadzę bloga z opowiadaniem o The Vamps. Mam nadzieję, że się wam spodoba, bo to mój pierwszy blog ;) Bohaterów postaram się dodać JUTRO albo może i nawet DZISIAJ :) O razu się pytam... mam pisać oczami jednej osoby, kilkoro??? :P

I jeszcze raz powtarzam. TO MÓJ PIERWSZY BLOG,WIĘC TROCHĘ MI POMÓRZCIE :) Z CHĘCIĄ PRZYJMĘ TE DOBRE JAK I ZŁE KOMENTARZE.

Więc do usłyszenia :DDDD

 
POZDRAWIAM :*



2 komentarze:

  1. Kilkoro raczej :) Nie przejmuj się , że to twój pierwszy blog , ja niedawno nawet założyć nie umiałam i sie nauczyłam , dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i pozdrawiam i zapraszam do mnie http://theworldbehindwhitelight.blogspot.com/?m=1 :*♥♥

    OdpowiedzUsuń