poniedziałek, 25 listopada 2013

Ileś tam ciekawych...no prawie ciekawych faktów o Vanessie :))

No więc tak................

1.Na początek chciałam Was przeprosić za to, że nie dodawałam postów, ale mam bardzo napięty grafik :/ Nie będę się Wam tłumaczyć, bo pewnie wiecie o co chodzi :)

2.Dziękuję za bardzo miłe komentarze :)))

3. Uwaga!!!! Jest już 1418 wyświetleń na moim blogu (prowadzę przez 2 miesiące) naprawdę nie spodziewałam się :) (chociaż wiem, że to jest mało)

4.Albo...już nie będę przynudzać opowiem o sobie. Zacznę od muzyki.



TAAAAADDDAAAAMMM!!! Oto znowu ja. Wróciłam po dość długiej przerwie (według mnie ).
W każdym bądź razie. ja nic nie wiem o was i wy nic nie wiecie o mnie,Więc pomyślałam sobie, że coś tam wam o mnie opowiem :*
Tak więc najpierw muzyczka czyli Top .... ileś tam! (kolejność przypadkowa)


1. Union J
AWW <3Moje kochane!!! Moja  małpka Geo hehe <3 :**
Ulubione:
- "Beautiful Life"
- "Carry You"
- "Beethoven"
 I w sumie wszystkie :D


2. IM5
Oczywiście wszystkie piosenki uwielbiam! <3
Najbardziej jednak:
- "Into The Night"
- "Zero Gravity"
- "Everything About U"

- feat. Bella Thorne -" Can't Stay Away"

3. Lawson
 Kocham ich po prostu!
Ulubione:
- Standing In The Dark
- Learn To Love Again
- Taking Over Me
- Juliet <3
- Brokenhearted (ft. B.O.B) <3
- When She Was Mine


4. Linkin Park
Bez wyjątku wszystkie ich piosenki są bombowe <3 Ulubiona.... raczej każda <3

5. The Vamps
Ja ich ubóstwiam!!! Wszystkie ich piosenki kocham, ubóstwiam i...brak słów hehe <3 Bez wyjątku uwielbiam każdy cover i ich własną twórczość :))


6. ROOM94
!!!!! <3 brak słów....
 - "Chasing The Summer" <3

-"Superstar"
7.Ellie Goulding
Ją po prostu kochammmmm <333 kocham jej głos, muzykę i wszystko hehe.. po tym co przeczytaliście to pewnie nie musicie się domyślać,że uwielbiam każdą jej piosenkę :)

PS. Moja kuzynka zabiera mnie na jej koncer w Warszawie...Ale jestem szczęśliwa <33333

8.Martin Garrix
Jego nowa piosenka zwala mnie z nóg :))

9.One Direction...
Ohhh...uwielbiam tych moich szaleńców. Oni też mają  świetne piosenki, których wszystkich słucham hehe :)

10.Madilyn Bailey
Ta dziewczyna robi covery na YT, ale bardzo uwielbiam jej głos i też uwielbiam jej słuchać...

11.Her Bright Skies
Tak,sama się sobie dziwie,ale uwielbiam ten zespół. Sama nie wiem dlaczego... Po prostu jakoś trafiło w moje gusta :))

12.Green Day
Bez wyjątku wszystkie :)) :***

13.Ed Sheeran
 - Give Me Love
-Lego House
i wiele, wiele innych :)

14.Paramore
-"Ignorance"
-"Crush Crush Crush"
-"Monster"
-"Cereful"
-"Emergency"
-"Misery Business"
..To chyba na tyle z muzyki...ogólnie to uwielbiam muzykę z radia Eska :))

15.Macklemore
Bez wyjątku wszystkie piosenki <3333 Mają doskonałe przesłania :))

 Teraz czas na..... FAKTY O MNIE! :*
Nie wiem, ile tego będzie, ale lepiej przynieście sobie Popcorn i Cole :D

1.Jestem Vanessa...ale tak naprawdę na imię mam Patrycja (lubię po prostu imię Vanessa)
2.Mam brązowe włosy (Niedawno obcięłam sobie :((  )
3.Mam niebieskie oczy.
4.Nie lubię swojego imienia. :(
5.Chodzę do gimbazy.
6.Zgubili mój list z Hogwartu...nie chociaż nie mam w domu list ( dodawali z grą na PlayStation "Księga Czarów" WIII NIE JESTEM MUGOLEM <3333
7.Moja klasa ma zrytą banie... no proszę Was kto normalny wychodzi przez okno podczas lekcji, kiedy pani wychodzi z sali :P
8.Mieszkam na zadupiu -.-
9.Ale mają koło mnie zrobić kino...więc nie jest źle hehe ;)
10.Kiedyś miałam stłuczone palce...nie pytajcie dlaczego...dłuższa historia heh :)
11.Kocham full capy i czapki smerfetki <33
12.Moi koledzy z klasy to straszne pojeby -.-
13.Nienawidzę, gdy ktoś mnie ignoruje.... grrr :/
14.Nie znoszę fizyki, matematyki, historii...
15....i religii (o dziwo to dziwne, ale nie cierpię hehe)
16.Uwielbiam Polski, Angielski, Plastykę, Biologię
17.Ostatnio dostałam 1 z muzyki za to, że nie miałam notatek w zeszycie :////
18.Jestem w połowi Hiszpanką :)
19.Marzy mi się pojechać do Paryża.
20.Jestem: 5er, JCats,  Vampette, ROOMIE, Directioner i wiele innych :)
21.Rodzice mówili mi, że mogę zostać kim zechcę więc zostałam czubkiem :P
22.George Shelley, Cole Pendery, Dana Vaughns,  Bradley Simpson, Connor Ball, James McVey, Tristan Evans, Herray Styles.... Ogólnie też reszta Boy Bendu 1D to moi mężowie :** (boże... mam 12 mężów... :P) ale co ja na to poradzę, że wszystkich tak bardzo kocham <3 nie mogę się zdecydować oni po prostu są zbyt idealni!!! (dla mnie :P)
Ale na razie wygrywa mój chłopak Damian...
23.Tak mam chłopaka... i nie uwierzycie, ale to jest 2-gi Harry Styles, tylko ma mniej loczków i jaśniejsze włosy hehe :) <3333333333333333
24.Kocham się przytulać! Hug me! :*
25.Uwielbiam czytać opowiadania! :)
26. Jak uwielbiam czytać opowiadania to też książki <333 ahh kocham czytać :)
27.Według mnie Dana tańczy najlepiej z IM5, ale i tak kocham ich wszystkich :**
28.Mam fazy po energy drinkach O.o (ale kto nie ma xd)
29.Mam rodzeństwo. Starszą siostrę, młodszego brata, starszego brata.... i tak cię nienawidzę parszywa gnido!(słowa skierowane do starszego brata xd )
30.Przeczuwam iż mój brat kiedyś zgnije, jeśli dalej będzie robił taki syf w swoim pokoju :/ Nie dość, że robi u siebie to przychodzi jeszcze do mnie i... a szkoda gadać...
31.Chociaż z 2-giej strony jest też kochany, bo uczył mnie grać na instrumentach i tańczyć.
32.Uwielbiam zupę pomidorową, ogórkową, rosół...jestem zupno żerna(tak wiem to dziwnie brzmi xd)
33.Uwielbiam horrory. Tylko, że  Zawsze jak je oglądam to jakieś straszne momenty zostają mi w głowie na zawsze -.- hate it!
34.W mojej klasie jest 6 ciach mmmm ... <3 z czego i zajęty ( mój kochany Damian <333)
35.Ostatnio rozdziały piszę na spontana :P (wcześniej pisałam w Wordzie :p)
36.Jakoś spodobała mi się piosenka "My Słowianie" Donatana (sama się sobie dziwie, ale ok xd )
37.Kocham muzykę... nie przepraszam! Ja nią żyję! <33333
38.Właśnie teraz (20:21 Na Esce) Leci Donatan "My Słowianie"
39.Ostatnio wkurwia mnie (sorry za określenie) "Bałkanica" Piersi -,-
40. Gram na gitarze akustycznej,elektrycznej, perkusji <33
41..... Jeżeli dotarliście aż tutaj... TO BRAWA DLA WAS :***
42.Noszę okulary :(
43.Jestem kinomaniaczką (Uwilbiam filmy...ja nimi żyję ) <3333
44.Zawsze mam zimne ręce -.-
45.Osoby które naprawdę lubię i dobrze mi się z nimi dogadać xd :P (Twitter) @wmariee_ @AniaAnna777 @lovemagicx i wiele, wiele innych , ale już mnie palce bolą xd
46.Postanowiłam sobie,że dojdę do 100 faktów, ale nie chcę przynudzać (ohhh jak bardzo tak mnie prosicie to jeszcze podam xd)
47. Uwielbiam tańczyć <333
48. Mój brat tańczy Identico jak Kaczorex (Got To Dance) jak nie widzieliście to zobaczcie hehe :)
49.Uwielbiam przypinki na ubrania (nie wiem czy wiecie o co chodzi hehe :)
50. WIII (połowa do stu xd) Dużo ludzi twierdzi, że jestem zabawna...ja twierdzę wprost przeciwnie.
51. Nie wiem,czy będzie wam to potrzebne, ale ważę 55 kg. i mam 167 cm (niziutka jestem wiem xd)
52.Ostatnio coraz częściej wchodzę na TT <3
53. Moja koleżanka chodzi z nożem do szkoły tylko dlatego,bo nie może obrać mandarynki xd...mnie też to śmieszy xdddd
54.Uwielbiam oglądać stare zdjęcia z mojego albumu.
55.Moje rodzeństwo ma lat: (18 lat) tarszy brat, 20l siostra, i chyba ma 13 lat. młodszego brata (tak mam sklerozę xd)
56.Uwielbiam jak piszecie długie komentarze <3333333
57. Uwielbiam układać Origami <3
58.Uwielbiam koszule w krate <3
59.Mam w domu dużo tramper (czyt. Conversy) , Adidasów i Nike :)
60.Ostatni xd... w sumie to nic nie będę pisać w nim...tylko chciałam,żeby była liczba parzysta xd... a nie napiszę coś xd... jestem czasem nieogarnięta, trudno się czasem ze mną dogadać :P
____________________
Vanessa :* Jeżeli macie do mnie jakieś pytania to pytajcie śmiało :))












11 komentarzy:

  1. Haha, cudowne, ale chyba nie podałaś ile masz lat, a może przeoczyłam, chociaż wiem, że 15 :) + mogłabyś gdzieś dodać zdjęcie Damiana.? Chciałabym zobaczyć jak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczę co się da zrobić, chociaż nie lubi zdjęć xd

      Usuń
  2. SIOSTRA! Jest tyle punktów w ktorych ,, mam taaak samoo jak Ty" no bratnia dusza haha :* jesteś wspaniala! Nie doszlas do stu hahahah:-D martin garrix a obczaj sobie jego piosenke *wizard* czaad uwielbiam taką muzyke aleto wiesz :* oooo i ja w punkcie 45 aleee feejm ze mnie haha :D donatan zawsze spoko:-D jak i gural! A piersi, balkanica tak samo! NIEEE TRZY RAZY! Haha :D pisz dalej bo czekam, nie śpię trzymam karedens :-P aa czekam na rozdzial:3 hehe do kazdego z punktów bym sie odniosla ale wieszz :) KC :* pozdroooo :*♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super x *chciałaś to masz hehe*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! It's meh! Weronika! :D Tak czytam te fakty [ine dość, że większość jest taka jakbyś opisywała mnie] i popieram człowieka z góry! Czekam na zdjęcie Damiana z niecierpliwością! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ty moja! 3/4 tego co tu jest - moje życie! Autentyczne! Nawet nie wyobrażasz sobie ile mamy wspólnych rzeczy, i tych muzycznych i szkolnych ( u mnie skakali z okien bo poczuli dym, czym był przypalony tost w sklepiku) Ogólnie czytając to można powiedzieć że wciągnęłam się jak w normalny rozdział :) Jeszcze mogłabym dodać, że posty tzw 'o mnie' wcale nie są nudne czy głupie. Wręcz przeciwnie - każdy powinien trochę wiedzieć o autorce, mnie np to ciekawi :) Bo skąd czytelnik ma wiedzieć czy autorka to rzeczywiście w tym przypadku Vanessa, czy może amerykański szpieg który jednocześnie podsłuchuje Angele Merkel xD Zbliżając się ku końcowi mojej wypowiedzi chciałam ci podziękować za ten blog, i oczywiście pogratulować. Naprawdę masz wielki talent, radziłabym ci go rozwijać. Wspaniałe budujesz zdania, nie powtarzasz czasowników co według mnie jest okropne! Bo jak można napisać (wymyślam to): Wczoraj byłam z <> na fantastycznym filmie. Pierwszym raz mnie przytulił. Było fantastycznie!
    no jak można takie coś?!
    Ale nie ważne, ja tu o twoim boskim blogu a nie jakieś fantastyczne kino xD
    Na koniec życzę ci weny i dużo pomysłów na dalsze losy bohaterów ;)
    trzymaj się ciepło i do następnego! xx

    + Lubisz długie komentarze? Proszę bardzo! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie druga ja! :D tylko niższa jestem -.- hate it.... wreszcie znam kogoś kto też uwielbia Lawson!! Rany boskie ale mam zaciesz! :D i było się czym martwić? masz chyba nawet, więcej komentarzy ode mnie :P jestem z cb dumna :* szczerze, to też bym chciała zobaczyć zdj. tego twojego chłopaka ale mam złe wspomnienia z imieniem Damian :c nie pytaj -_- Też bym chciała grać na jakiś instrumentach :( nauczysz mnie? :P hehe z ciekawości... gdzie mieszkasz? Może gdzieś blisko mnie? Fajnie by było :D wreszcie można było by pogadać z kimś kto ma podobne zainteresowania :* huuu chyba się troche rozpisałam, ale podobno lubisz jak piszemy długie komentarze ;) dobra ja lece bo na spr z historii nikt sie za mnie nie nauczy :P a szkoda :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze taka jedna sprawa mnie męczy... może mi się tylko ale niektóre części z tego tekstu łudząco przypominają tekst który dodałam jakiś czas temu na swoim blogu... np. Top ileśtam.... tekst przy Union J o Geo... kocham się przytulać itd... to samo miałam napisane... przepraszam jeśli się myle... ale chce po prostu wiedzieć czy czasem nie kopiowałaś tekstu z mojego bloga , bądź się na nim nie wzorowałaś? Po prostu chce wiedzieć bo jak to czytałam, to poczułam się jakbym czytała ten sam tekst, który pisałam...

      Usuń
    2. Szczerze.To jak to przeczytałam to dopiero teraz to zauważyłam. Nie kopiowałam nic... przysięgam :) Kiedyś czytałam właśnie posta u ciebie tego typu i może mi coś zostało w głowie i sformułowałam to tak samo. (wiem jestem dziwna- czasami to co czytam ,pamiętam do końca życia )Jeżeli ci to przeszkadza - przepraszam :/

      Usuń
    3. Spk rozumiem. :) Nic się nie stało ;) po prostu chciałam wiedzieć. :)

      Usuń