czwartek, 7 listopada 2013

Nowy wystrój. Co o tym myślicie?

Nareszcie. W końcu zrobiłam. Jest idealny.... no prawie. Jest OK, tylko nie podoba mi się rozmieszczenie. Wiem, wiem rozmiar do bani i w ogóle. Może zrobię nowy, ale to dopiero innym razem. Do tego jeszcze dodałam zakładki. Zaraz wam powiem, o co w nich chodzi XD.

Pierwsza zakładka to "Strona główna"- raczej o niej nie muszę nic mówić xd

Druga zakładka to "Bohaterowie ;)"- w tej zakładce po prostu znajdziecie bohaterów mojego opowiadania.

Trzecia zakładka to "Kontakt"- w tej zakładce zobaczycie gdzie mnie można znaleźć. Twittera założyłam dopiero dzisiaj. Więc jest na nim na razie 1 Twitt. Macie tam tez mój e-mail. Możecie do mnie napisać np.: uwagi o blogu, co mogę w nim zmienić , podać mi pomysły do rozdziału lub to, co chcecie w rozdziale :) . I ostatnie to Ask. Tam możecie mnie zapytać o sprawy bloga, lub w ogóle jakieś inne sprawy HEHE.

Ostatnia zakładka ( czwarta) to "Spam"- tam możecie podać linki do swoich blogów. Na pewno na nie kiedyś wpadnę. "Kiedyś", bo mało czasu ( szkoła, itp.)

_________________________________________
Następny rozdział pojawi się albo jutro, albo jeszcze dziś. To zależy od weny. Do zobaczenia BUZIOLE :*

1 komentarz:

  1. Wygląd świetny! :D Podoba mi się naprawdę! Czekam na notkę :)

    OdpowiedzUsuń